و باید اعتراف کنم که دیگر بدون تو نمی توانم قلم در دست بگیرم


لحظه های خیس

لحظه های خیس

كدام كلمه مرا به عشق نزديك مي كند. ديگر مجالي براي نوشتن نيست،

 به دنبال پنجره اي مي گردم كه به آفتاب نرسيده گشوده شود. چرا بهاري نيست

 چرا كسي فاصله هاي بين غروب و پنجره بي گلدان را نمي شكند براي دوست

 داشتن مگر چقدر فرصت مانده است.

 

 

دلی که از بی کسی غمگین است،

هر کسی را می تواند تحمل کند،

هیچ کس بد نیست.

دلی که در بی اویی مانده است،

برق هر نگاهی جانش را می خراشد.

((دکتر علی شریعتی))

 

جمله ی من عاشقم این روزا تکراری شده

یه بهونه واسه گذار بی کاری شده

فکر نکن که عاشقی یک لحظه خیره شدنه

روز و شب نالیدنه، زود یا دیر خوابیدنه

رنگ و زیبایی مرا که عشق نیست

عشقی که از رنگ و زیبایی بیاد اون عشق نیست

خیلیا فکر می کنن که عاشقی گفتن جمله دوستت دارمه

هرکی رو دیدم که آب و رنگ داره، زود میگن اون خودشه، اون یارمه، دلدارمه ، نور ماه تارمه



نظرات شما عزیزان:

Maryam
ساعت8:41---7 اسفند 1390
هنگامي كه اگاهانه مرا نميفهمند...!چرا خودم را براي توضيح خسته كنم؟ حاصلش چيزي جز تنه خسته ودله شكسته و درد نيست من بسيار امتحان كرده ام..!
سلام عزيزم وب زيبايي داري به منم سر بزن اگه دوس داشتي تبادل لينك كنيم خبرم كن دوست دارم باي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 22 بهمن 1390برچسب:,ساعت 21:7 توسط نفس| |


Power By: LoxBlog.Com